Het ontstaan van AD Hosting

Nieuwe technische vindingen en ontwikkelingen zijn vaak antwoorden op een probleem. Eigenlijk is ons bedrijf ook zo begonnen. Het toenmalige bedrijf Dutch Web Gallery was een online kunstgalerie en had een probleem. Het uploaden van afbeeldingen liep niet soepel. De webservers hadden last met de zware grafische bestanden en de zogenaamde support die helpdeskmedewerkers van hostingbedrijven gaven was matig, áls ze al bereikbaar waren. De zoektocht naar een aanbieder die het beter deed strandde steeds opnieuw in de bepaald niet transparante hostingwereld. Uiteindelijk schakelde men eigen servers in.
Om de hoge kosten van een dergelijk opgezet netwerk hanteerbaar te maken, startte DWG een nevenactiviteit: het aanbieden van hostingdiensten. Dit bleek echter voor de kunstgalerie een specialistische stap te ver. De onderneming moest uiteindelijk haar activiteiten stoppen.

 

Omdat het geboden kwaliteitsniveau op hostinggebied overduidelijk in een behoefte voorzag, werd deze dienstverlening voortgezet. AD Hosting levert sinds 2001 deze hoogwaardige webhosting voor sympathieke tarieven aan zowel particulieren als bedrijven, webdesigners, collega hostingbedrijven en softwareontwikkelaars. Dat hoogwaardige zit ’m bijvoorbeeld in het feit dat wij van oorsprong zelf hostingklant en daarmee ervaringsdeskundigen zijn. We weten waar je als gebruiker op hostinggebied zoal tegenaan loopt en hoe hosting op een snelle en doeltreffende, klantgerichte manier gerealiseerd dient te worden.

 

Over AD Hosting

Naast die sympathieke prijsstelling hechten wij veel waarde aan een goede en persoonlijke relatie met onze klanten. Daar steken we veel energie in en dat begint al met onze bereikbaarheid. Geen vervelende telefonische keuzemenu’s maar een regulier netnummer waarmee onze mensen direct bereikbaar zijn, om u met oplossingsgericht vakmanschap verder te helpen. Dat doen we door allereerst echt naar u te luisteren, om op basis van die informatie snel schakelend tot oplossingen te komen. Directe opvolging is essentieel, zéker als het om de bereikbaarheid en snelheid van uw website of webshop gaat. Omdat we persoonlijk contact onderhouden met onze afnemers, en gewend zijn echt te luisteren, bent u geen relatienummer maar een klant die we goed kennen en die zich daardoor serieus genomen weet.
Waar nodig gaat onze bereikbaarheid uiteraard verder dan de reguliere kantoortijden. Hierover zijn op maat afspraken te maken. Kortom, wij zetten in op goede bereikbaarheid, een persoonlijke benadering van uw vragen en praktijkgerichte oplossingen die we baseren op onze kennis van -en ervaring met- alle facetten van hosting; dat is de bedrijfscultuur van AD Hosting. “Premium hosting services with a personal touch” dus!